Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzenie podoba mi sie. chodzi jak zipp. to nawet division ladniejszy jest. jeden cylinder juz mi smierdzi chinami. mogli wsadzic normalną r2 i po dwa zawory na cylinder bez kombinowania, jedynie pomysł z przesunięciem osi cylindra trafiony i zegar moze byc. paskudne malowanie i felgi, furory to nie zrobi
OdpowiedzZ całym szacunkiem dla Twojego motoryzacyjnego "patriotyzmu" ale, że tak powiem... z czym do ludzi. Pomijając fakt,że Romet to w ogóle czysta chińszczyzna w całej komunistycznej okazałości, a dizajn to spełnienie marzeń o concept bike'u rodem z lat 70/80 XXw. Ten "ruszt" na plastikach dowodzi, że projektanci ewidentnie zapatrzyli się na Ferrari Testarossę, a zadupek jakby poklejony z kawałków płyty paździerzowej. Kicz. Poza tym dochodzi jeszcze takie coś jak sprawa supportu. Ja bym nie zaufał firmie, która w branży motoryzacyjnej działa od kilku lat i zajmuje się jedynie dystrybucją nie swoich produktów. Tak jakby miała zamiar "umyć" ręce zaraz po sprzedaniu motocykla.
Odpowiedzczłowieku, możesz opowiadać całą "historię" powstawania chińskiej "motoryzacji" zaczynając od genezy powstania chińskiego muru , division wygląda lepiej i tyle, a z czego jest zrobiony i jak - to temat na doktorat który z twoim zacięciem i doświadczeniem mógłbyś popełnić, tylko kogo to będzie interesowało.
Odpowiedz